Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 11 november 2011

HOME SWEET HOME...ACNE JR







För ett tag sedan skrev jag i ett inlägg om Acne, som lanserat en leksakskollektion, under namnet Acne Jr. Jättefina saker! Nu går det även att hitta utvalda prylar på Räddabarnens hemsida och webbshop. Min son fick den jättefina trumman av en väninna, när han fyllde 2 år härom helgen. Han älskar den! För några dagar sedan hittade jag det här fina hemmet på Tant Johannas blogg. Hemmet tillhör en av designerna bakom Acne Jr. Går nästan att lista ut om man kollar riktigt noga. Det är något med hela "Acne-andan" som jag bara älskar. Spelar ingen roll om det handlar om kläder, eller prylar, eller inredning... Det är bara så sjysst!

A while ago I wrote a post about "Acne", which launched a toy collection, called "Acne Jr". Lovely stuff! Now you can also find selected widgets at "Räddabarnens" website and webshop. My son got the really nice drum from a friend ,when he turned two years about a week ago. He loves it! A few days ago I found this nice home on Tant Johannas blog. The home belongs to one of the designers behind Acne Jr. Can almost guess if you look really closely. There's something about the whole "Acne-spirit" that I just love. Whether it is clothes or gadgets or decor ... It's just so gorgeous!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar