Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 22 juni 2011

ACNE JR

Acne har precis lanserat leksaker under sitt nya varumärke Acne JR. De påminner om leksaker från förr, fast i ny tappning. Fina tycker jag! Leksakerna finns att shoppa i deras ny webbshop..

Swedish Acne has just launched toys under its new brand Acne JR. It reminds me of toys from yesterday, but with a new twist. Fine, I think! The toys are to buy in their webshop ...
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar