Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 17 juni 2011

WALL STICKERS

Jag är barnsligt förtjust i text, bokstäver och siffror. Detta kommer säkert märkas i de bilder jag lägger upp på bloggen ;-)

Här kommer lite wall stickers från Harmonie Interieure...

Here are some wall stickers from Harmonie Interieure...




Bilder via Harmonie Interieure


Ha en riktigt skön helg!


1 kommentar:

  1. Hej,
    vad kul med en ny blogg. Jag ska sätta upp dig bland mina favorit länk bloggar:-)

    Ha en skön helg.
    hälsar
    sanna

    SvaraRadera