Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 29 juni 2011

AN APARTMENT IN COPENHAGEN

Det börjar dra ihop sig för våran flytt och på fredag får vi nyckarna till nya lägenheten. Oiiiiiiiiiii det ska bli så spännande! Vi ska altså tränga ihop oss, två vuxna och lille Herman, på 55 kvadratmeter! Spännande!! Compact living på hög nivå! Nu gäller det att vara kreativ till tusen...och det gillar jag! Vi kommer såklart bara bo där under en begränsad tid, tills vi vet vad vi vill med våra liv...

Här kommer lite bilder på en lägenhet som jag gillar mycket. Den är inredd med en underbar bohemisk känsla, som danskarna är väldigt bra på att få till.


//Here are some pictures of an typical danish apartment. It is furnished with a wonderful bohemian feeling...//














Bilder via Bolig magazin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar