Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 16 juni 2011

HOMES FOR SALES!

Jag är något av en "Hemnet-oman"... jag kan bara inte sluta leta efter fina hem! Just nu finns det otroligt mycket gamla fina och personliga lägenheter till salu i Malmö, så för den som är sugen på att flytta är det bara att välja och vraka...


I just can not stop looking for great homes! Right now there are incredibly nice apartments for sale in Malmo, so for those who are in mode to move, just pick and choose ...

MALMÖ

Torpgatan











Södra Förstadsgatan (Psssst! Nina Perssons lägenhet)














Bilder via Bolaget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar