Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 14 juni 2011

MY FIRST POST


Efter att i flera års tid läst andras bloggar, så är det dags för mig att få skriva av mig och visa er vad jag gillar!
Vi har precis sålt vårt hus och kommer i september att flytta till en liten lägenhet i centrala Göteborg. Det är ett riktigt renoveringsobjekt och det ska bli riktigt kul att få vara kreativ igen! Nu samlar jag inspiration för fullt!
Här kommer lite bilder på det hus, som vi precis sålt...

Now it's time for me to start my own blog and show you what I like!
We just sold our house, south of Gothenburg, and in September we will move to a small apartment in Gothenburg. It's a real fixer-upper and it will be really fun to be creative again! Now I gather inspiration for the full!
Here are some pictures of the house that we just sold ...






3 kommentarer:

  1. Lycka till med nytt boende och ny blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! / Charlotte

    SvaraRadera
  3. You have a lovely home! I am very curious where you bought that shower/hand held shower head? I am looking for the exact same thing.
    Thanks!!
    Du har en underbar hem! Jag är mycket nyfiken på var du köpte det dusch / handhållen dusch huvud? Jag letar efter exakt samma sak.
    Tack!

    SvaraRadera