Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 12 november 2013

A LITTLE PAUSE


Just nu har jag en liten bloggpaus! Följ mig gärna på Instagram istället under "blackbirdstyle"

Right now I`m having a blogg pause, but you can follow me at Instagram as "Blackbirdstyle"

9 kommentarer:

  1. Hej Charlotte! Jag vill jätte gärna få kontakt med dig!
    Jag är på jakt efter bloggare som har barn, skriver om inredning och vill göra ett litet samarbete med oss!

    Hör av dej till gun.noord@jollyroom.se så berättar jag mer!

    Hoppas vi hörs!

    MVH Gun Noord, Jollyroom.se

    SvaraRadera
  2. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvaraRadera
  3. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvaraRadera
  4. Kommer du börja blogga snart igen? Eller har du någon annan blog som jag inte känner till? :)

    SvaraRadera
  5. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvaraRadera
  6. It is pretty worth enough for me. In my opinion, If all website owners and bloggers will make good content as you did then internet will be a lot more useful than ever before.

    SvaraRadera
  7. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvaraRadera
  8. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvaraRadera
  9. I like your approach on the topic. Your article is as interesting as your previous writings. Keep up the good work, thanks a lot.

    SvaraRadera