Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 16 februari 2012

MY OLD ARCHIVE




Foto Jordi Canosa

Idag är det onsdag. Det innebär att det är dags att visa lite bilder ur mitt gamla arkiv. För er som inte hängt med på detta tidigare, så kommer jag att använda onsdagarna till att visa mina allra bästa bilder och verkliga favoriter. Idag kommer bilderna från ett loft i London. Jag älskar det rustika/industriella köket!

Today is Wednesday. That means it's time to show some pictures from my old archive. For those not kept up with this before, I will use Wednesdays to show my best images and real favorites. Today´s images come from a loft in London. I love the rustic / industrial kitchen!

1 kommentar:

  1. Helt fantastiskt! Älskar alla fina fönster. Ha en fin Onsdag!

    SvaraRadera