Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 9 september 2011

IKEA STYLING


Jag har nämnt det förut, men måste bara säga det igen... Jag tycker verkligen att IKEAs sida,  Livet Hemma är grymt bra! sidan är full av inspirationsbilder och idéer och den för verkligen fram IKEAs produkter på ett helt nytt sätt! Grymt bra! Jag gillar de bruna små glasburkarna väldigt mycket och sitter just och klurar på om de kommer från IKEA eller någon annan stans.. Någon som vet?

I have mentioned it before, but just have to say it again ... I really think IKEA's website, "Livet Hemma" is awesome! The page is full of inspirational pictures and ideas and it really put  IKEA's products in a whole new way! Awesome! I like the small brown glass jars very much and I just ponder on whether they are from IKEA or somewhere else .. Anyone know?


2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, väldigt inspirerande bilder. Jag tror burkarna är inhandlade på loppis, brukar stöta på sådana lite då och då så de bör inte vara svåra att hitta.

    SvaraRadera
  2. I like these images, they are great & inspiring. Thanks for sharing:)

    SvaraRadera