Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 24 oktober 2012

NIONIODESIGN - INSTALOVE



Bilder via NIONIO 

Jag håller på att bli helt "instagrammiserad" (ett nytt ord från och med nu). Det där med Instagram är helt galet kul och väldigt beroendeframkallande på samma gång. Min familj börjar bli trött på att jag är helt okontaktbar när jag sitter med min telefon, vilket händer lite allt för ofta just nu. Många utav er känner säkert igen er!? Men ni måste bara hålla med om att det är ett kul och väldigt enkelt sätt att dela med sig av bilder! Hur som helst, så vet ni som redan följer mig, att jag har startat en ny lek, som jag hoppas att fler hänger på. Leken går ut på att dela ut "#instalove" vilket innebär att man tipsar sina följare att följa andra, med fina bilder. Mitt senas #instalove gav jag till Nioniodesign, som även har en jättefin blogg.


//If you follow me on Instagram, you know that I have started a new game, which I call #instalove.Give an Instalove to a person wich pics you like and join the game! Last week I gave an Instalove to the fantastic Nioniodesign.//

4 kommentarer:

  1. Everything look beautiful, nice game!

    xx

    SvaraRadera
  2. Håller med, instagram har blivit så enkelt att både dela med sig och att få inspiration av andra. Verkar som att många bloggar haft paus under en period nu men antar att det kan ha varit pga sommaruppehåll också.

    Vill även säga att vad fint reportaget i plaza interiör var om er lägenhet, gillade er stil jättemycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Instagram kommer nog att ta över mer och mer..(?)
      Kul att du gillar reportaget!!

      Ha en fin dag!

      Charlotte/Blackbird

      Radera