Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 10 oktober 2012

HUKIT



I flera år har jag försökt få tag på IKEAs Agam-stol, till min lille "H". Nu har IKEA slutat tillverka stolen och efter en tids blocket-jagande, tröttnade jag. Nu har vi orginalstolen, det vill säga "kullastolen", från 50-talet och är egentligen supernöjda med den. Men eftersom jag är stoloman kan jag inte riktigt hålla mina ögon borta från andra alternativ och idag hittade jag den här underbara barnstolen från danska Hukit

//Today I found this wonderful chair from Hukit//

2 kommentarer:

  1. Fin stol! undrar vart du köpt vykorten på bilden. De skulle jag vilja få tag på.

    SvaraRadera
  2. They are now everywhere :D Made a post of them yesterday. They sure are beauties. I found Ikea agam chair from finnish huuto.net second hand, still in a package and iḿ so excited.

    SvaraRadera