Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 3 oktober 2012

AUSTRALIAN HOME





Bilder via TheDesignFiles

Ett hem tillhörande den australienska arkitekten Rodney Eggleston. Jag gillar de lekfulla detaljerna och blev väldigt inspirerad av väggen, som är klädd med hålig masonit. Riktigt bra idé till ett barnrum till exempel. 

//A home belonging to the Australian architect Rodney Eggleston. I like the playful details and is very inspired by the wall, which is covered with masonry. Really good idea for a children's room, for example.//



4 kommentarer:

  1. yes..I adore the furniture of jean prouvé..pure, timeless and just beautiful! /ti

    SvaraRadera
  2. Jeg fant hjemmet ditt i nyeste Plaza. Og jeg ELSKER hjemmet ditt!
    Takk for den utrolig flotte inspirasjonen du er!
    Følger deg også på Instagram. Nydelige bilder!

    KLem ifra An-Magritt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad glad jag blir att du gillar mina bilder och att du följer mig på Instagram;-)

      Ha en fin dag!

      Charlotte/Blackbird

      Radera