Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 15 maj 2012

HIMA




Bilder via Hima

Jag blir så himlans lycklig när jag hittar nya bloggar och ny härlig inspiration.
 Idag fann jag bloggen "Hima", som drivs av finska Stella Harasek. Gå in på hennes blogg här.
Du kommer att älska den. Det gör i alla fall jag!

//I always got so  happy when I find new blogs and new wonderful inspiration.
  Today I found the blog "Hima", run by the Finnish Stella Harasek. Visit her blog here.

You will love it.//

Pssssst...
Ni har väl inte missat att min butik; Charlotte Göteborg, säljer barnkläder i samarbete med Oii...!




8 kommentarer:

  1. Massor med snyggt! Vill har kristallkronan!!
    Ha en skön kväll, Anita

    SvaraRadera
  2. Great mix! Love the first picture! Really love it!

    Love
    lisannevandeklift.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Tack för tipset.

    Fin kväll!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Stella's "hima" looks nice!

    Tibs

    SvaraRadera
  5. Great images with the mix & personality ... & of course, it's
    always appealing with basic colour scheme, at least to me.
    Thanks for sharing:)

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset! De hade, som grädde på moset till och med en tax i sitt fina hem!
    Trevlig fredag! :)
    /HANNA

    SvaraRadera