Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 4 maj 2012

DIFFERENT








Den här coola och väldigt annorlunda lägenheten är just nu till salu via sight.se
Extra snyggt tycker jag att köket är med träluckorna i kombination med kaklet. 
Helt klart någon med väldigt god smak som bor här...

//This cool and very different flat is currently for sale at sight.se.
I really love the kitchen with wooden shutters in combination with tiles.
Clearly someone with very good taste who live here ...//


3 kommentarer:

  1. it looks really amazing, the complete place. the only thing I cannot warm up with, is the wall around the bed. to close for comfort.

    SvaraRadera
  2. Jag verkligen tokälskar din blogg!

    forandringen.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det värmer ;-)

      Kram Blackbird

      Radera