Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 5 juli 2011

OUR NEW APARTMENT IN GOTHENBURG

Jippiiii... Nu har vi fått nycklarna till nya lägenheten och jag kan bara inte vänta med att renovera, trots att jag lovat mig själv att vila denna semestern...men det är ju bara så kul! Jag har redan köpt väggfärg och kommer att börja måla om en liten stund....oiiiiii.

Now we have the keys to new apartment and I just can not wait to renovate, even though I promised myself to rest this holiday ... but it's just so fun! I have already bought the wall color and will start painting in a little while .... oiiiiii.







Bilder på lägenheten kommer under dagen....

Nu är det måla som gäller!!

......................................................................................

Nu har vi fixat och trixat i lägenheten hela dagen. Det är många beslut som ska tas; vad ska vi ha för spis?, var ska kylskåpet stå..osv. Vi har hämtat luckor till köket, som vi sprutlackerat hos JD´s sprutmåleri. Jag kan verkligen rekommendera dem! Det blir väldigt bra till en ok peng.


1 kommentar:

  1. Vad kul med ett nytt projekt! Du lägger väl ut mer bilder allt eftersom?! Jag blir nyfiken på resultatet ;-)

    //Julia

    SvaraRadera