Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 15 juli 2011

BLACKBIRD LOVES...

Tillbaka till verkligheten = fortsatt renvovering av nya lägenheten. Just nu är det köket som är i fokus och vi är lite veliga när det gäller kakel.. lutar dock åt kakel enligt nedanstående bild.. Jättefint tycker jag! 










Bilder via RedSaying imagesHannas roomStyleessentialsConvoySkönaHem

5 kommentarer:

  1. Sandra Löfgren15 juli 2011 kl. 13:33

    Vad kul Charlotte! VI är också mitt i ett renoveringsprojekt så jag kollar in din sida för inspiration. Fina bilder!
    Var flyttar ni?

    Lycka till med allt!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra!
    Var ska ni flytta? Visst är det kul att fixa!?
    Vi flyttar till Kungsladugård i Majorna. Vi har sålt vårt hus och flyttar till en alldeles för liten lägenhet, men vi gillar den och får se hur länge vi stannar..

    Vi ses väl i höst antar jag?

    kram kram

    SvaraRadera