Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

måndag 19 november 2012

LOTTA AGATON HOME

Foto Pia Ulin för RUM

Nu har de gjort det igen! Vilken duo! Stylist Lotta Agaton och fotograf Pia Ulin har staylat och fotat Lottas egna hem för danska magasinet RUM. Vilken känsla i bilden och vilken harmoni. Jag ryser! Bilden är hämtad från Lottas blogg och jag hoppas snart kunna lägga upp fler bilder från detta vackra hem.

//Now they've done it again! What a duo! Stylist Lotta Agaton and her photographer, Pia Ulin has photographed Lotta's own home for the Danish magazine RUM. What a feeling in the image and what a harmony. I shudder! The picture is taken from Lotta's blog and I hope soon be able to upload more images from this beautiful home.//

3 kommentarer:

  1. Det har man ju väntat och hoppats på, ett hemma-hos från Lotta. Ska bli rackarns kul att se!

    SvaraRadera
  2. Amazing how warm it looks in otherwise cold colours. I can't get enough of this black&white combo...
    Andreea

    SvaraRadera