Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

måndag 14 maj 2012

BRICKHOUSE




Bilder via Hus och hem

Den röda tegelvilla från 60-talet har fått sig ett rejält ansiktslyft. Det är något med tegelvillor, som jag gillar väldigt mycket...eller är det kanske 60-tals känslan jag är förtjust i? Jag vet inte riktigt, men fint är det i alla fall. Hemmet är inrett på ett kul och personligt sätt. Mycket loppis och en del IKEA möbler, som jag känner igen.

//The red brickhouse has received a major facelift. There's something about brick houses, which I like very much ... or maybe the 60's the feeling I'm fond of? I'm not sure, but nice it is. The home is decorated in a fun and personal way. Things from the fleamarket and some IKEA furniture, which I know.//





5 kommentarer:

  1. Her var det mange fine detaljer! Takk for at du deler:)

    SvaraRadera
  2. Snyggt!

    Jag visade själv en liten jordglob i dag :) Fast den är inte lika stor och komplett som den på din bild...men jag är tokförtjust i min lilla buckliga glob ändå ♥

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Kul att du gillar vårt hem. :)
    Brukar vara här på din blogg & läsa. Superbra.

    http://www.lindasvensson.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul! Visste inte att det var ditt hem jag skrev om...men nu vet jag;-) Superfint!!!

      Ha en fin dag!

      Charlotte/Blackbird

      Radera
  4. wow you have a really beautiful home!

    SvaraRadera