Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

måndag 27 augusti 2012

KIDSROOM





Vackra hem går inte att titta sig trött på. Eller hur!? Det tycker i alla fall inte jag. I förra veckan tipsade Emma om Deborah, som under namnet apieceofcake82, lägger ut fina bilder från sitt hem, på Instagram. Nu har jag blivit helt fast och tillhör nog en av de mest trogna följarna i skaran.  Med sin kamera lyckas hon skapa estetiska och inspirerande bilder. Som godis för ögat. 
För ett tag sedan gästbloggade Deborah på A Merry Mishap Blog och jag kan bara tacka för att hon delar med sig av sina bilder och sitt underbara hem. Tack!

//I will never ever get tired looking at beatiful homes. Last week Emma bloged about Deborah, who post nice pictures from her home at Instagram, under the nick name; apieceofcace82. Now I`m one of her most faithful followers. With her ​​camera she manages to create the most aesthetic and inspirational images. 
A while ago Deborah was a guestblogger at A Merry Mishap blog and I can only thank her for shareing the photos from her wonderful home. Thank you!//

6 kommentarer:

  1. Detta är mina absoluta favoritbilder. Kan inte tänka mig något snyggare. Alls.

    SvaraRadera
  2. I love that green chair!!! Great room!

    SvaraRadera
  3. Black&white and yet so colourful, warm and happy!

    ps. Interested in knowing how the Hungarian homes look like??? There's a giveaway in my blog....

    SvaraRadera