Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 24 januari 2012

MORE FROM LINE KLEIN








Idag hittade jag lite nya inspirationsbilder på Line Kleins blogg. Line är en dansk fotograf, som fotar många vackra hem. Mycket av hennes arbeten hamnar på bloggen, så det är värt att ta sig en titt där ofta! Här kan du se vad jag har visat från henne tidigare.

Today I found some new inspiration photos on Line Klein's blog. Line is a Danish photographer who shoot a lot of beautiful homes. Much of her work end up on the blog, so it's worth taking a look there often! Here you can see what I have shown from her on my blog.

4 kommentarer:

  1. Hej,
    nu har du en liten award liggnades hos mig att hämta. //Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sötaste du!!!! Det är alltid lika kul!!!

      Ha en fin dag!

      Kramkram

      Radera
  2. Jag brukar också kika in på på hennes blogg. Det är alltid lik fina bilder. Jag fastnade för det vackra fönstret i denna lägenheten.

    Anita

    SvaraRadera