Välkommen till min blogg!

Min bilder
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

söndagen den 5:e maj 2013

INTERIOR BLOG OF THE WEEK...


Blackbird blev utsedd till "veckans inredningsblogg" av Sköna Hem!  En härlig överraskning som förgyllde min helg! Tack för det!

3 kommentarer:

  1. Grattis!

    Och det var välförtjänt, tycker mycket om det du gör och visar. Tack för inspiration.

    Ha en fin dag!
    Camilla/Stilitiden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!

      Ha en fin dag!

      CHarlotte

      Radera
  2. Jag undrar vad det är för soffbord som syns på bilden. Är ute efter ngt liknande och blev nyfiken.
    Tack på förhand.
    /Nana

    SvaraRadera